![]() |
|
|
#1 |
|
Hell's Angels Pøbelhauk
|
Onsdag 28. juli
God morgen!
![]() ![]() Jeg skal ut og skjære bort en mengde grener fra de gamle rosene. Så skal jeg henge opp et espalier til klematisen, og så skal jeg spa. Det er sol ute. Ha en flott dag!
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
Mornings!
Jeg nyter late dager på sørlandet etter tre uker med en barneflokk rundt meg. Deilig! ![]() Jeg har ikke vært her så mye i det siste- travle dager! I dag er det litt overskyet, men temperaturen er god. Planen er å lese litt, ta en tur på shopping og ellers bare slappe av. Ellers er det Canalstreet her denne uken- kanskje blir det en tur ned dit senere. Får se da. Blir det ikke i dag, så blir det garantert noen turer ned dit senere i uken. Jeg elsker konserter! Håper å få med meg Sivert Høyem. ![]() På søndag var jeg på konsert i Kr.sand. Pink! For en opplevelse! ![]() Så slik er ståa hos meg for tiden. ![]() Ha en nydelig dag, alle sammen! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gebissdronningen.
|
Jeg har bare koset meg på altanen i finværet.
|